perjantai 23. lokakuuta 2009

Tunnustus ja haastejuttuja


Vaikka olenkin vähän laiska bloggaaja, sain tässä jopa kahdelta taholta seuraavan tunnustuksen. Kiitos siis Miialle ja Elviralle!

Haaste menee näin:
Kun tämän palkinnon saa niin täytyy tehdä seuraavat 7 kohtaa:
Kiitä sitä jolta sait tunnustuksen
Kopioi kuva ja liitä blogiisi
Laita linkki keneltä sait tunnustuksen
Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä
Anna tunnustus seitsemälle
Linkitä nämä blogissasi
Kerro näille seitsemälle tunnustuksesta.


Olisi varmaan paljonkin asioita mitä blogini lukijat eivät tiedä, mutta ei ollut silti helppoa keksiä seitsemää mielekästä asiaa. Tässä nyt 7 pienempää tai isompaa enemmän tai vähemmän mielekästä juttua.
1. Olen harrastanut viidentoista vuoden aikana erilaisissä pätkissä flamencoa ja kaikenlainen tanssi on aina ollut intohimoni. Tällä hetkellä flamenco on tauolla, se vaatisi kunnollista paneutumista johon minulla ei ole tarpeeksi aikaa eikä täällä sen puoleen kummoisia mahdollisuuksiakaan. Mutta rytmi sykkii sisällä!
2. Ennen kuin tulin raskaaksi ja sain poikani, minulla oli yksi keskenmeno. Vaikka se tapahtui aika alkuvaiheessa ja tulin uudelleen raskaaksi aika pian, se on tapahtuma joka jätti jälkensä ja muistan kaiken siihen liittyvän kuin se olisi ollut eilen.
3. Olen harrastanut elämässäni kaikenlaisia käsitöitä. 13-vuotiaana ompelin itselleni vaatteita ompelijatätini avulla ja halusin muotisuunnittelijaksi.
4. Olen saamaton ja laiska, haluaisin harrastaa, askarrella, maalata, ommella, lukea ja kirjoittaa vaikka mitä, mutta suunnitelmia on aina enemmän kuin energiaa niiden toteuttamiseen...
5. En ole vielä koskaan käynyt Roomaa etelämpänä Italiassa. Paha puute mutta eiköhän se joskus vielä tule korjattua.
6. Minulla ei ole oikeastaan koskaan ollut erityistä suosikkiyhtyettä tai lempilaulajaa, en seuraa musiikin virtauksia ja olen tietämätön sen esittäjistä ja itse olen surkea laulaja, mutta silti musiikki on minulle tärkeä elementti ja pidän monenlaisesta musiikista inspiraation mukaan ja sattumanvaraisesti.
7. Tutkin gradussani 1400-luvun morsiuskirstumaalauksia. En tiedä ketä tämä tieto voi liikuttaa, mutta en nyt muutakaan enää keksinyt.

Viime aikoina olen hädin tuskin ehtinyt seurailla 7 blogia, joten tunnustus ja haaste lähtee nyt vain Arkitehdille, Sarille, S:lle, Vilijonkalle, Mari-Johannalle.

7 kommenttia:

Vilijonkka kirjoitti...

Kiitos haasteesta. Olen vähän huono tällaisiin vastaamaan, katsotaan kuinka käy.

Meillä on muuten aika sama systeemi musiikkihommissa. Minuakaan ei kerta kaikkiaan edes kiinnosta nuo tähtset ja turhanpäiväinen poppi. Joskus kuulee hyvvä, mutten kuitenkaan muista kuka esittäjä oli vaikka se minulle kerrottaisiin.11-vuotias esikoiseni sen sijaan muistaa ja tietää ties kenestä ja mitä. Klassisen tiedot sen sijaan pysyy päässäni vähän paremmin.

Anonyymi kirjoitti...

Jos saatte itsenne roudatuksi tänne, niin voin järjestää b&b:n kaverihintaan ja kierrättää katsomassa paikkoja. Vuodesohvallekin saa tulla, jos kantti kestää yletöntä väentiheyttä ja ns. privacyn puutetta :)

Calendula kirjoitti...

Hei Vilijonkka, en pahastu vaikket haasteeseen tartukaan! Olen itsekin yleensä vähän huono vastaamaan, mutta tulipahan tilaisuus käydä jättämässä kommentteja.

Arkitehti, kiitos kutsusta! Sinne ei taida ihan viikonloppuretkelle ehtiä, mutta laitetaan muistiin ja mietintään. En tiedä vaikka joskus sinne asti päästäisiinkin ;)

Anonyymi kirjoitti...

Mittasin viime Napolin-reissulla että mittarissa oli jo 303 kilometriä ennen kun päästiin pois Apulian alueelta. Ehkä Basilicataan Taranton ja Metaponton kautta olisi lyhyempi matka, ja Albaniaan 60 km maa- plus siitä Otrantonsalmen yli vielä 80 meriteitse :)

Calendula kirjoitti...

Jep, siellä taidetaan olla monessa suhteessa kuin toisessa maassa. No, voidaan ainakin kuvitella lähtevämme "ulkomaille", jos sinne suunnalle päätämme suunnata seuraavan lomareissumme!

Sitruunainen kirjoitti...

Pistän paremmaksi: kolmatta vuotta Italiassa enkä Genovaa etelämmäs ole päässyt. Suomessa sama juttu: pisin matkani ulottuu keski-Suomeen! :)

Tukholman tyttö kirjoitti...

Kiitos tunnustuksesta! Yritän ehtiä :)

1400-luvun morsiuskirstumaalauksia?? Kaikkea sitä tosiaan graduissa tutkitaan. Ei silti että se huonompi aihe olisi kuin mikään muukaan :)